ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА РОЗВИТОК МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ

  • Kateryna Lytvynenko
  • Anna Donetska
Ключові слова: HR-менеджмент; соціальні медіа; управління людськими ресурсами; цифрова модель управління; рекрутинг.

Анотація

В статті розглянуто особливості впливу, що здійснюють соціальні медіа на менеджмент людських ресурсів. Описані переваги та недоліки впровадження інструментів соціальних медіа в роботі кадрових спеціалістів. Виявлені ключові особливості традиційної та цифрової моделей управління людськими ресурсами. Представлені особливості соціального рекрутингу на сучасних підприємствах. Проведено експертне опитування менеджерів з управління персоналу провідних українських ІТ-компаній. Проаналізовано досвід та результати впровадження соціальних медіа у робочий процес HR-менеджменту українських компаній ІТ-сектору. Соціальні медіа стали невід’ємною частиною роботі організацій, зокрема в роботі HR-менеджменту. Виявлено, що соціальні медіа сьогодні є широко вживаним інструментом для створення мереж професійних контактів, встановлення нових зв'язків, професійного рекрутингу та підтримання зв'язків з миром.

Посилання

Дослідницький центр Міжнародного кадрового порталу hh.ua. URL: https://odessa.hh.ua/article/15641 (дата звернення: 14.11.2019).

Зленко А.М., Ісайкіна О.Д. Мірошніченко Д.А. Особливості національного рекрутингу. Економіка та управління. 2018. Вип. 37/1. С. 75-84.

Boyd, D. M., Ellison, N. B. Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 2008. № 13. С. 210-230.

Kietzmann, J. H., Hermkens, K., McCarthy, I. P., Silvestre, B. S. Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media. Business Horizons. 2011. Вип. 54(3). С. 241-251.

International Personnel Portal Research Center (2019), available at: https://odessa.hh.ua/article/15641 (accessed 14 November 2019).

Zlenko, A.M. Isaykina, O.D. and Miroshnichenko, D.A. (2018), “Features of national recruiting”, Ekonomika ta upravlinnya, vol. 37, no.1, pp. 75-84.

Boyd, D. M. and Ellison, N. B. (2008), “Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship”, Journal of Computer-Mediated Communication, vol. 13, pp. 210-230.

Kietzmann, J. H. Hermkens, K. McCarthy, I. P. and Silvestre, B. S. (2011), “Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media”, Business Horizons, vol. 54, no. 3, pp. 241-251.

Опубліковано
2019-12-05
Номер
Розділ
Статьи